the jullov is here

Nu har det efterlängtade jullovet äntligen anlänt ! Ska bli skönt att inte behöva göra något i tre hela långa veckor nu, och usch vad jag ska sova :D tihihi. Idag var det julfest i skolan, ett kort program med massa tal, sång och lucia. Annars fick vi bara studiekorten och sen åkte jag och Nicklas in till stan med Angelica och Sofia. Först av allt sprang vi in till subway och åt, senare hittade vi geeeeelicka på stan igen & hjälpte henne hitta ett par julklappar.

Vi satt på Café Commerce i mer än en timme och bara pratade. Senare drog sig Viktor in till stan också, hände väl inte så mycket speciellt egentligen, men rätt skoj var det iallafall. Man måste vara med om situationen för att förstå det grymma i det. Egentligen var det meningen att jag skulle köpa något åt min bror som fyller på onsdag, men det gjorde jag inte så antagligen åker jag in till stan på måndag så får jag på samma gång också träffa Nicklas. Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback