Wildlife





Jag klagar jämt vad det gäller min kamera. Men ibland kan även den göra bra ifrån sig och inte bara skänka mig suddiga och äckligt gråa bilder. Att man inte behöver en otroligt bra kamera till allting bevisar den här. Visst är bilderna en aning redigerade, men väldigt lite.

Först var det meningen att jag skulle åka in till stan med en vän imorgon, fast det gick inte. Sen blev det bestämt att jag skulle hjälpa till här hemma på förmiddagen och sen åka in till stan med mina föräldrar när pappa kommer från jobbet. Fast nu till slut fick jag veta att jag ska jobba imorgon så vi åker in först efter att jag jobbat klart. Vi ska köpa det sista inför resan, jag måste skriva en lista ikväll. Annars är jag hundra på att jag glömmer något & det är sista chansen att skaffa allt imorgon. På lördag kommer det vara fullt hus här hemma & jag åker antagligen och träffar tjejerna en sista gång också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback