Take me back



Det är faktiskt rätt tråkig dag det här, hittills iallafall. Vaknade för hela två timmar sen bara för att jag skulle hinna duscha & göra saker. Jag är jätterädd att jag ska glömma något fast som jag sa åt en: det enda jag behöver är telefonen, musik och smink ! allt annat klarar jag mig utan :)

Egentligen är jag otroligt rädd för att åka båt, iallafall gigantiska båtar. Jag börjar alltid tänka på Titanic när jag ska försöka sova, haha det är rätt sjukt faktiskt. Så rädd som jag är brukar jag t o m binda fast mig med banden i sängen, för tänk om något skulle hända liksom ? Tänk om jag skulle ha vilda drömmar så jag ramlar ner på golvet , det är faktiskt mer än en meter :o

Hinner inte skriva mer nu, har en del saker jag ska hinna med ännu. Men ha det bra : )

Kommentarer

Du har blivit utmanad i min blogg :)

2008-07-10 11:52:07
J u l i a A m a n d a - http://juliaamanda.blogg.se/

jag är faktiskt också mer rädd för stora båtar än mindre. Konstigt egentligen för man tycker ju att big boats ska vara mer välutrustade.. men så är det också längre ner till vattenytan!

2008-07-20 12:54:31

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback