Typiskt

Jag har haft riktigt svårt att somna nu de senaste nätterna. För det första tänker jag alldeles för mycket & sen sover man på världens minsta och mest obekväma soffa. Oftast somnar jag så sent och sen sover jag så otroligt länge att jag när jag till slut stiger upp är tröttare än jag var när jag gick i säng. En sak som är rätt typiskt mig iallafall :D

Idag skulle man kunnat ta och sola lite & åtminstone få lite färg så man inte känner sig som värsta blekfisen när man kommer fram i Bosnien. Synd nog är min bikini och allt annat redan är nerpackat. Jag ska se om jag kan göra något här hemma istället, fixa klart musiken, städa lite och packa lite om jag glömt något.

Bror har uppkörning idag runt tolv, alltså nu finsk tid. Får väl hålla tummarna för honom ! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback