Keep on dreaming

Vet inte hur länge jag har suttit här och grubblat, men en god stund är det iallafall. Det har hänt massvis de senaste två dagarna som jag skulle kunna berätta om men det är ont om tid och ork. Jag har haft en helt okej kväll med tjejerna idag och imorgon åker jag bort från allting. Bort till värmen, bort till kanske något som blir en äkta sommar. Just nu känner jag inget sug att sätta mig i bilen och köra igenom europa hela tre dagar.

För att se det på ett positivt sätt: det kommer bli hur roligt som helst att sitta i bilen och se på hur det regnar i danmark och österrike. Fast jag gillar ändå att åka genom österrike, för det är otroligt vackert med alla berg och sånt. Tyskland hatar jag för det är så otroligt stort och tråkigt. Enda roliga i tysklad är att höra tyskarna prata för det låter otroligt äkta, inte ens i närheten av hur det låter på tv :'D Vad mera kan man berätta ? Förra året skrattade jag ihjäl mig åt att de kallade toaletten för urinal i sverige. Fast vi var dumma nog och trodde det var en allmän toalett, tills vi upptäckte att damtoaletten var på andra sidan byggnaden.

Okej ibland kan en bilresa vara otroligt rolig, så vi hörs om en månad ! : )

Kommentarer

Ha det så roligt!! :)

2008-07-06 00:59:01

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback