09.06.1993

Vi är faktiskt jättesöta, tycker jag iallafall. Hahha :D Det är jag och min bror på bilden, jag var inte ens ett år där. Är faktiskt den enda bilden på mig när jag var liten. Jag ska förstora bilderna någon dag och rama in sen, åt mamma. Eller, det var hennes idé :)

Jag åker till sofia på filmkväll idag, ska väl försöka ta på mig ordentliga kläder och fixa till mig lite också, ser ut som ett nyvaket lik just nu. Det må jag säga är ingen vacker syn :> Jag är ansvarig för filmerna ikväll, jag har valt ut fyra filmer som enligt bror skulle vara bra. Så dom får nog duga.

Jag ska klippa mig imorgon, känns otroligt bra. Ska antagligen klippa upp det och någon snygg pannlugg vill jag helst ha. Sen ska det nog färgas också, vissa säger att jag ska göra det ännu ljusare än vad jag har nu & vissa tycker jag ska  färga brunt igen. Nåja, jag får se imorgon vad det blir. Det får bli en liten överraskning säger vi som :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback