Ekonomiskt tänkande



Det fick bli något enkelt åt mamma, tänkte egentligen köpa en topp som hon önskat sig men den var för dyr. Jag kan inte berätta vad det blev istället eftersom det kan hända att hon får syn på bloggen. Blev bara ett par trosor åt mig själv, rekord. Annars brukar jag alltid komma hem med minst en kasse full med nya kläder , men inte idag. Idag försöker jag tänka lite ekonomiskt haha :D

Har börjat packa smått. Lite varje dag som mamma säger, idag var det underkläderna som stod på tur. Och nu när jag slängt ner mina absoluta favoriter i resväskan insåg jag hur otroligt lite underkläder jag har. Så nu får jag klara mig tio dagar med det äckligaste under.

Hunden på bilden heter Jackie tror jag, ett år jag såg honom/henne faktiskt :D sötnosig är den helt klart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback