En bild. Tusen ord



Känns inte som att jag har något speciellt att berätta idag så jag slänger in en gammal bild bara. Ganska gammal, kom till när jag satt och pluggade till tyska-prov : ) Har legat och solat några timmar, var rätt varmt fastän det bara var 15 grader. Min bror joinade mig senare också. Han har en konstig vana att han alltid slår till mig sådär lite på skämt eller bara ligger och glor på mig och säger något om att jag ser ut som en gorilla. Lite komiskt faktiskt.

Har inte hunnit mycket mer än så idag, mamma har skaffat två dagars arbete åt mig och kusin. Måndag och tisdag blir det, tar mitt vrålåk in till stan. Jobbet är på en restaurang, rätt tungt men vad gör man inte för pengar, hehu ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback