En liten saknad


Jag drömde något otroligt konstigt inatt. Så konstigt att jag nästan glömt vad som hände i drömmen. Några från min gamla klass var där iallafall, och nu känns det som att jag saknar tiderna vi hade ihop. Har aldrig förut tänkt på hur lite tre år egentligen är. Haha : )

Jag borde kanske laga lite mat åt mig nu, om jag hittar något mumsigt vill säga ! Fast jag vet inte om jag är hungrig precis, hehu. Men vet ni, om jag bara skulle äta när jag var hungrig, ja då skulle det bara vara skelettet kvar av mig. :D

Jag vet inte om det händer något speciellt hos mig idag, någon kommer antagligen ringa och meddela snart att hela gänget ska träffas. Är jag hundra på ! Fast jag vet inte om jag orkar åka någonstans idag, eller alls träffa någon. Antagligen hänger jag på om vi gör något ändå, för man mår ju bara bättre att komma bort lite :) Nu kan jag faktiskt erkänna att jag var lite bitter innan jag satt mig ner och skrev det här, men det känns bättre nu. Som jag förut nämnde på den gamla bloggen ; en blogg kan vara otroligt bra tröst ibland ! Åtminstone enligt mig : )

Kommentarer

Tacktack, aa det är klart att det är jag som skatrivas med den men det är viktigt för mig att mina läsare oxå gillar den =)

2008-06-12 12:03:36

vilken snygg blogg du har :)

2008-06-12 14:02:55
Sweet 16´s blogg - http://performance.blogg.se/

usch ,inte snö :P

2008-06-12 14:31:57

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback