En saga om gårdagen

Jag vet inte vad jag ska berätta om gårdagen, eller om jag alls ska berätta något om den. Lite iallafall. Satt och tog det lugnt bara hos Cecilia, åt lite och sen åkte vi till stan. Träffade lite folk där, gick runt lite bara. Men egentligen finns det inget att berätta som skulle förklara hur roligt det faktiskt var. Vi stötte på några fyllon, uteliggare och ett par turkar också. Det var skrattretande, & jag som trodde vi bodde i Finland. hehu :D Sen insåg jag att jag aldrig skulle kunna bli alkoholist, inte ölalkis iallafall.

Låg på soffan i sådär en timme eller nåt och tänkte på saker & ting innan jag till slut bestämde mig för att verkligen sova. Jag hade åtminstone greatkul, bättre än att sitta och ruttna i malax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback