Junibarn

Hey ni :) Igår när jag pratade med en kompis så nämnde vi våra föräldrars åldrar och sånt, då kom jag att tänka på mammas födelsedag. Eftersom jag inte slipper till stan alls i veckan måste jag väl försöka få fram en liten present iallafall. Jag funderade lite på att ta en gammal bild, göra den lite extra fin, framkalla och rama in.

Jag hittade massor bilder i ett par gamla fotoalbum, en på mamma med en jättestor nalle, på en filt i gräset. Hon var högst två år på den bilden, otroligt söt bild. Sen funderade jag på att göra ett litet kollage av mamma och pappa som unga och förälskade för det fanns faktiskt bilder på dem där de såg otroligt nyförälskade ut. Fast jag ska nog försöka se om man kan hitta något bra att köpa till det här & en ros som varje år. Jag får se vad som blir bäst, i värsta fall kan jag ju ta moppen in till stan.

Kommentarer
Ciitrus youknow ;) - http://ciitrus.blogg.se/

Wow, smart idé!

2008-06-22 18:36:10

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback