Tillbaka på ruta ett

Bloggen är äntligen färdig och jag är redo för start ! Den här bloggen startade jag för en månad sen men eftersom jag då fortfarande gick i skolan hann jag aldrig designa den. Fast nu när vi fått sommarlov har jag både fått tillbaka blogglusten och tiden jag behövde.

Ingen har hjälpt mig att designa sidan ! Jag har lärt mig själv genom god vilja och med hjälp av internet så är det inte heller så svårt att hitta de rätta svaren på hur man gör saker och ting. Ja som exempel hur man lägger in sin header ! När man fortfarande är nybörjare kan det kännas hur svårt som helst, men jag lovar er, det är faktiskt inte så svårt som ni tror. Under de senaste tre dagarna har jag bara suttit här på bloggen och det är otroligt hur mycket nytt jag lärt mig.

Varför jag just bestämde mig för "Foto Design Personligt" var för att det är nästan det enda jag är intresserad av och jag vill visa människor att man faktiskt kan bara man vill. Jag kan själv erkänna att jag är nybörjare i photoshop och jag är inte någon mästerfotograf, men jag tror ingen ger upp innan man ens hunnit börja. Och jag har inte ens startat !

Gillar ni bloggen ?
Ja då är det bara fritt fram att kika in igen nån dag ! ; )

Kommentarer

SVAR; hehe nej, vi har skolavslutning nu på lördag ;P hehe, lyx ni har :)

2008-06-11 12:03:30

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback