Ingen eldslukare precis


Pappa : Du gillar fotboll va ?
Jag : Ja det gör jag.
Jag (tänker) : Skulle antagligen spelat än idag om jag fått, men icke sa nicke.

Ett par söta ungar kom hit runt åttatiden, satt en stund framför datorn bara. Men eftersom egentligen ingen är så förtjust i att sitta framför datorn en hel kväll ( bortsett får en liten kåtbock ) så satte vi på en film. Accepted var det, har sett den miljoner gånger men den är alltid lika rolig.

Satte mig direkt ner och kollade schweiz-turkiet efter att de åkt. I famnen kunde man beskåda en stor skål med chips med speciell löksmak. Och att se mig sluka en så stor skål chips på en gång är ingen vacker syn kan jag lova. Men så spännande som matchen var tappade jag matlusten, eller chipslusten kanske man ska säga :D Turkiet gick från planen som segrare, jag som hejat på schweiz ! Haha, damn it ! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback