Watch your step

Gick upp för hela två timmar sen, det är typ rekorduppstigning  på hela lovet hittills :D haha. Jag ska klä på mig nu, i med linserna och på med sminket. Ska träffa några tjejer idag tror jag, ska kanske åka och äta till metron.

Mitt högra knä är helt knäppt, det liksom vill inte lyda mig alls. När jag var och jobbade råkade jag springa in i samma hylla med samma knä två gånger på knappt en kvart. Så dum är jag faktiskt :o Nej absolut inga blåmärken blev det, men att jag knappt kunde gå ordentligt efteråt var ju inte så värst konstigt. Läkt har det ännu inte, även om det var någon vecka sen. Har kört in knät i flera hörn och golv och sånt på sistone & lika sjukt tar det. Kanske bättre att se sig för innan man springer in i alla möjliga väggar ? haha, nej man kan aldrig vara för försiktig om man är mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback