Fotbollsiver

Har varit en händelserik dag idag faktiskt, skönt för omväxlings skull. Åkte bort till något grodträsk med några chicks och picknickade typ, kanske låter trist men det var grymt haha ! :D Pratade, åt och ringde åt folk och sen mot slutet hade vi sanning och konsekvens. Jag och Anela tog våra dundervespor ner till åminne, det var otroligt varmt vatten där. Ska nog ta oss ett kvällsdopp någon dag ! Sedan bara körde vi kilometer efter kilometer & hem till tjejen en stund.

Sen jag kom hem har jag bara kollat fotboll och sen gick jag och bror ut. Han provkörde min vespa, nästa torsdag ska han skriva teori, alltså till bilkörkortet. Vi har lirat fotboll en god stund, han tränade mig i lite trick och sen på att prickskjuta. Det där med prickskjute är inte min grej haha, fick in tre bollar genom det "LILLA" (stora) hålet ! :D  Känns som att jag babblar en del strunt nu, men det var iallafall min dag. Nu ska jag typ se om bilderna från träningen med bror blev lyckade , isåfall blir det nog att redigera. Gonatt nu ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback