She drew pictures, not letters


Jag har nog aldrig riktigt gillat att rita, speciellt inte när jag inte har en "rubrik" att rita till och absolut inte människor. Men jag har oftast åstadkommit något bra och kanske vackert, speciellt när jag gick i lågstadiet. Fast sen jag gick den fyraåriga bildkonstkursen tappade jag tålamodet inom konst eftersom det hela tiden förväntades för mycket av oss.

Även om jag aldrig gillat konst, (inte att utföra konsten själv åtminstone) har jag alltid haft goda betyg i det, så nu bjuder jag på något som egentligen inte alls är bra. Men övning ger färdighet. Att rita är bara ett roligt tidsfördriv ibland, speciellt på tråkiga lektioner.

Kommentarer
Ciitrus youknow ;) - http://ciitrus.blogg.se/

Men dom där teckningarna var ju snygga! =)

Brukar också klubba mkt på lektionerna, ofta slutar jag lyssna och är helt inne i teckningen, haha xD

2008-06-23 21:12:27

Riktigt fint :) Den sista meningen håller jag fullständigt med om xD Mina häften är fullklottrade, haha :P

2008-06-23 23:03:44

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback