Testar bloggen

testar fortfarande bloggen.
allts usch vad det är mycket jobb om man ska börja från noll. först designen, sen måste man fixera den så att den passar in som ibland faktiskt kan ta en tid, sen alla linjer och färger också. plus alla länkar och nya kategorier man ska fixa, ja det är nog JOBB med en blogg. fast det goda är att man känner sig så otroligt glad och stolt sen när allt är fixat :) har jobbat med bloggen precis hela dagen, förutom när jag ätit och kutat på toa hehu ! så lite trött är man nog. menmen, jag har lite kvar och antagligen kan jag börja använda bloggen tidigast på onsdag ;) ska bli kul att se hur det här bloggen kommer gå. VI FÅR SE !

Edit : 10 juni , 00.24

Kommentarer
M i m m i s | D e s i g n - http://mimmisdesign.blogg.se/

Svar: Vad trevligt :) Vad är det för design du ska syssla med?



Du får anpassa din menys bredd på #side i stilmallen. Ändra antalet pixlar där. Man får prova sig fram med pixlarna på alla möjliga ställen. Beror ju på hur din stilmall är uppbyggd så jag kan inte säga exakt.



För att lägga till en linje under datumet så behöver du använda dig av HTML-koden för linje. Jag kan tyvärr inte skriva den här eftersom att koder inte syns i kommentarer.. men om du skriver på msn så kan du få den sen :)

2008-06-09 20:04:22
M i m m i s | D e s i g n - http://mimmisdesign.blogg.se/

Svar: Ja men jag menar på bloggen :) Den heter ju "ilava designs" och så står det ju "foto design personligt". Är det bloggdesign du ska göra?



Visst ska du vara stolt! Den blev jättefin :D

2008-06-09 20:50:17

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback