the story of today

DAGENS HUMÖR: Helt okej, lite humörsvängningar but that's it.
DAGENS KLÄDSEL: jeans, grå topp, svart sjal
DAGENS MUSIK: väldigt gammal musik på mp4
DAGENS SAKNAD: väldigt god mat och känslan av att vara mätt.
DAGENS LÄNGTAN: torsdag med pojk
DAGENS HAT: samhällsarbetet
DAGENS VILLE: kanske få undan alla läxor som är på hälft
DAGENS VILLE INTE: sova bort min kväll
DAGENS MYS: soffan under ett varmt och skönt täcke halva kvällen
DAGENS GÅ UPP: runt nio
DAGENS VILL VERKLIGEN INTE: inget speciellt, tror jag.
DAGENS JAG ÄR: alltför pigg för att sova

Det känns nästan som att jag sovit bort hela dagen. Började skolan tolv och kom hem femtiden, sen somnade jag framför tvn och sov ett par timmar. Hoppade snabbt i duschen och satte mig här resten av kvällen. Så jag kan väl inte påstå att jag hunnit med mycket idag. De senaste dagarna har jag sovit ganska mycket, det värsta är att man inte kan somna sen när man verkligen borde. Men det är smällar man får ta, kanske man borde hoppa i säng lite tidigare i fortsättningen.


Imorgon är det ny dag och nya händelser. Ingen skola, vi behöver egentligen bara dra oss till Know How-mässan och låta läraren anteckna att vi varit där. Så med andra ord har jag ganska fri dag imorgon, bara att åka på mässan & resten av dagen tillbringas med pojk. Jag ska väl snart dra mig till sängen, även om jag är så pigg att jag skulle kunna springa till stan om jag verkligen behövt. Och det är ju nog sisådär trettio kilometer för er som inte visste.

Jag har funderat på att bygga om bloggen, och jag har jobbat lite smått på det, men inget speciellt. Bara planeringar ännu :) Så vi får se vad som sker här inom en snar framtid. För en gångs skull känns det som att jag har miljoner saker att berätta, fastän jag inte har tiden till det. I onsdags gick jag från blondin till brunett, vilket kändes otroligt konstig i början. Jag verkligen ångrade det först, men nu när jag blivit lite van känns det mycket bättre. Det kanske dyker upp lite bilder här nåndag, får se när jag hinner. Men nu är det slutpratat för min del, för nu ska inela hoppa i säng ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback