Måndag

Det var julöppning i stan igår så jag och några andra tog oss dit på eftermiddagen. Egentligen sitter jag helst hemma och är slö på en söndag, men det här var mycket bättre än så. Träffade älsklingspojken där och var med han resten av kvällen. Det finns väl inte så mycket att göra på en julöppning, bara gå runt, träffa folk och frysa men viktigast är väl att man har skoj och det hade jag verkligen. Kom hem runt åttatiden nångång och satte mig direkt ner och gjorde läxor, höll på med dem till tolv och blev ändå inte klar.

Två lektioner i skolan idag, gjorde psykologin med Angelica och sen in till stan. Igen. Jag börjar smått hata stan, det är tråkigt & det finns absolut inget intressant där. Bara när man har råd att slösa pengar på något !

Dagens planer är
: läxor, dusch, OC och ny bloggdesign.
Gratta mig om jag lyckas med allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback