Turen I Oturen


Vi var på Know How bara en kort stund. Mest satt vi på läktaren och kollade på konstigt folk och sen tog vi en buss in till stan. Just när vi stigit av märkte jag att jag tappat bort min telefon. Antingen är jag otrolig slarvig med alla mina ägodelar eller så har jag helt enkelt otur väldigt ofta. Det kom som en chock för mig när jag insåg att den inte låg i någon ficka, för det är ju inte precis en skön känsla att bli av med två telefoner på knappa två månader. Sen satt jag och Nicklas och väntade på bussen till Gamla Vasa i en timme, ute i kylan. Brr vad kallt det var.

Sen när det gått någon timme ringde någon finne och sa att han hittat min telefon nånstans i botniahallen och att vi kunde komma efter den. Jag återfick mitt hopp om att inte precis allting gått åt helvete idag & kvällen blev till slut hur bra som helst. Inte ens idag fick jag något vettigt gjort, satt bara här när jag kom hem. Kollat film och gjort en ny samlingscd åt morsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback