Söndagmorgon




Har haft en otroligt skön vecka. Det har varken varit för mycket eller för lite att hinna med, så skulle det kunna va hela tiden tycker jag. Men i skolan verkar det bli väldigt mycket teoretiskt några veckor framåt nu, även om jag hatar sånt stör det inte mig precis. Om man vill något måste man väl kämpa sig igenom det värsta också.

Det bästa med den här veckan var min fredag och det sämsta var problemen med mitt borttappade busskort. Annars har det inte hänt något speciellt idag heller, suttit hemma och tagit det lugnt & sen på kvällen kom några tjejer hit. Inte mera spännande än så :) & morgondagen spenderar jag i word med läxskrivningar & annat skoj. Precis så som alla andra söndagar ser ut .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback