welcome home baby

Jag tänkte göra en liten comeback här på bloggen nu efter en veckas tystnad. Passar bra va ? Även om jag inte har så speciellt mycket att berätta kommer det väl lite hela tiden. Den här veckan har mest gått åt att renovera mitt rum, själva renoveringen är klar nu men det är en hel del att städa kvar. Så det är lite vad jag ska göra idag, städa och möblera mitt rum. Sen ska jag på fest till en kompis ikväll antagligen :)

Har prov i finskan på måndag så jag ska försöka plugga allt jag kan för att inte loosa totalt. Sen händer det väl inte mycket mer än så skulle jag tro. Nu hör jag mamma skrubba mitt golv så jag ska samla alla mina krafter och hjälpa till nu ! shaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback