Tappat bloggsuget

Jag har liksom tappat motivationen för bloggen på sistone. Även om jag har hur mycket tid som helst över för den hinner jag aldrig. Jag vet inte längre vad jag ska berätta om eftersom det enda jag gör just nu är skolan, stan, träffa folk och ta det lugnt. Och det blir ju tråkigt att läsa om jag bara berättar om hur min skoldag varit.

Vad har jag hunnit med sen sist som ni inte hört ? Hm, jag har designat en blogg som jag inte är klar med ännu, inte allt .. men kolla här ifall ni vill kika på det. Och egentligen inte mycket mer än skolan, och stan. Har väl planerat lite hur mitt rum ska se ut efter renoveringen, vi börjar imorgon med det. Kanske dyker upp ett slutresultat här sen, men tills vidare hoppas jag att bloggsuget kommer tillbaka snart. Sköt om er, för det ska jag också göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback