hemmakväll

Jag har otroligt svårt för att få ner något här för tillfället. Vet inte hur och var jag ska börja skriva. Var ju hemma även idag från skolan, belönade mig själv med god mat och kollade Drillbit Taylor. Sjukt länge sen jag satte mig ner och kollade film :) den var smått komisk. Annars har jag mest suttit här på bloggen och i photoshop och fixat Sofias blogg. Hennes design blev riktigt trevlig tycker jag. Fast jag märkte ju att det kan va lite svårt att designa åt någon annan än sig själv, för man vet ju inte precis vad den kommer gilla.

Imorgon ska jag försöka dra mig till skolan, även om det hade varit trevligt att sitta hemma en fredag också. Antagligen gör jag något kul på kvällen med mina sötnosar.
Jag var ju ute på en kort fotopromenad för några dagar sen, minns inte ens själv när det var. Men bilderna kom aldrig upp för jag har inte haft någon ork med något den här veckan. Fast om jag hinner så ska jag försöka fixa det imorgon under fotografisk bild i skolan. Får aldrig något vettigt gjort när jag sitter här hemma ändå :) nu ska jag sova !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback