Presentkortsslöseri


Kom hem runt tre-tiden och var vrålhungrig så jag gjorde köttbullspanna på knappa tio minuter. Enkelt med djupfryst mat som man bara behöver steka, speciellt när man är sådär hungrig som jag var ! Kändes som en otroligt kort skoldag idag, och det var det ju. Med tanke på hur långa dagar jag egentligen har. Och vi har en ny tjej på klassen, vilket kanske är värt att nämna också :> Men jag är så sjukt trött just nu så helst skulle jag sova några timmar nu. Fast det blir så jobbit att sova sen ikväll.

Jag fick ett presentkort med telefonen jag köpte i måndags, det var gratislåtar från butikens hemsida. Eller rättare sagt var det Mamma Mia - the movie soundtrack. Om jag köpt skivan, vilket jag aldrig ändå gjort, skulle det kostat runt tio euro. Men jag tänkte iallafall ladda ner och kolla igenom det, kanske mamma vill ha. Eller någon annan, för jag är inte ABBA-fantast, jag bara använder upp presentkortet som jag fick av den söta försäljaren :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback