Inte precis höstlov men ..

Vår skola har höstlov hela veckan, jämfört med andra som bara har torsdag-fredag. Men jag är inte precis lat, för istället för att ligga och vara lite död i sängen jobbar jag hela veckan. Visst det är rätt jobbigt, men jag behöver det. Om en knapp månad har jag råd att köpa en ny kamera, wohoo :D Vid veckans slut kommer jag vara cirka femhundra euro rik.

Nu ikväll ska jag inte göra mycket för jag är nog rätt trött faktiskt. Men jag tänkte iallafall göra psykologin & modersmålen nu så jag får det undan :) Alltså jag har en fet bok att läsa till modde, fast jag har typ tvåhundra sidor kvar på en annan bok jag läser just nu, det är rätt grymt. Och man blir ju helt förvirrad om man läser två samtidigt, jaja. Får se om jag hinner med allt. Senare tänkte jag antingen kolla lite film eller fortsätta med bloggdesignen jag håller på med åt en tjej. Haidooo :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback