Bra konvent, dåligt slut

Vi åkte på gymnasiekonvent igår, jag och några vänner. Från början var det nästan alla som skulle dit, men till slut var vi bara tre. Det var otroligt kul kväll tycker jag, bäst var det i slutet, just när man blev sådär jätte på gång slutade deras högtalare fungera så det blev inget mera. Lite dåligt tycker jag. Mycket folk var det, så mycket att man knappt kom förbi. Men jag skaffade mig två äckliga blåsor, vilket kanske säger hurudan kvällen var.

Som sagt, jättekul kväll. Åtminstone tills vi upptäckte att vi blivit bestulna. Min telefon och sandras plånbok plus smink var borta. Vi var inte dom enda heller, det var jättemånga som blivit av med något. Men jag fattar bara inte varför folk gör sådär, inget liv eller ? Vi kan väl försöka ta era egodelar så får vi väl se hur förjävligt det känns :( 

Jag har spärrat telefonen iallafall och jag ska just skicka iväg en polisanmälan. Om jag får tillbaka telefonen, då hoppas jag  att den idioten får otroligt stor böter, bara jag får känna en liten seger. (För han/hon kan väl inte slippa undan utan ngt alls väl ? )

Kommentarer

jag fattar inte varför folk stjäl av andra :S En av mina kompisar har blivit besluten i skolan 2 ggr! helt sjukt.

2008-10-05 12:30:50

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback