Like only a woman can

Det var jobbet som gällde idag. Har verkligen gett allt för att orka mig igenom dagen, var mycket att göra idag. Men nu har jag bara två tisdagar kvar att kämpa för pengarna så det ska jag väl klara av :) Helgen gick åt att plugga och träffa folk, har faktiskt inte mycket intressant att berätta som ni kan ha missat.

En sak jag fick veta igår var att vi ska renovera här hemma lite, och vi börjar idag med hallen på andra våningen. Efter det ska mitt rum fixas, det ska bli lite mera färger, lite nya möbler kanske och en del ska slängas ut. Mitt tak ska kanske förnyas också, det kommer bli spännande. Enda problemet är att jag inte kan bestämma vilka färger jag vill ha i mitt rum, den största väggen har jag tänkt göra riktigt vinröd, men jag vet inte hur jag gör med resten. Får se. Men nu har jag annat att göra, ha det bra ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback