30 september

Träffade Sandra på stan igår så vi tog sista bussen hem till henne och var där resten av kvällen. Det var jättenajs tyckte jag för det var nog en tid sen jag träffat henne. Jag har insett hur otroligt lite jag träffar folk sen jag bytte skola. Man har aldrig tid även om man egentligen har för mycket tid ibland. Det där blev invecklat.

Idag har jag faktiskt jobbat, fast det var nog värt allt slit. Ska lägga undan alla pengar jag tjänar och köpa något vettigt istället. Bättre än att shoppa upp allting. Blev rätt kort det här eftersom jag inte orkar skriva mera, är alldeles för trött. Ska bara kolla lite film innan jag lägger mig, ska nämligen sova på soffan inatt. Hör kanske av mig imorgon. Gonatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback