Hej beslutsångest !

Tänkte säga grattis med en liten försening åt kusin Doris :)

Otroligt kort skoldag blev det ;o Åkte liksom dit bara för att skriva ett prov plus modde-test & vänta på bussen i en timme. Skönt att vara hemma nu ialf, ska städa först sen ska jag fota lite funderade jag på. Har inte rört min kamera sen i somras liksom, åtminstone inte i annat syfte än fest :) Börjar bli dags nu igen.

Jag har blivit så otroligt sparsam på sistone att har lärt mig se på saker utan att direkt köpa dem. Visst det kanske är duktigt gjort av mig, men jag har ännu värre beslutsångest när jag ska köpa något nu. Mamma har bett mig köpa nya skor sen vi kom från bosnien och jag har ännu inte hittat något jag riktigt faller för. Nästa gång måste jag väl ta med mig en personlig assistent när jag ska välja :D haha.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback