Vi räknar dagar

Idag fick vi lite information om kombistudierna som sätter igång nästa period. Det lät inte värst svårt, men det kommer nog bli det tror jag iallafall. Jag som redan är rädd att jag inte ska klara av själva medieutbildningen, hur ska det då gå med ännu gymnasiestudierna. Usch, jag ska nog klara det på något vis, man kan ju alltid hoppa av om det inte går.

Jag och Sejla har listat ut att det är sisådär 302 dagar kvar tills vi ses igen. Egentligen är det inte alls mycket, för det har gått tre veckor redan. Hur mycket jag längtar behöver jag inte ens nämna. Det är knäppt hur mycket man hinner uppleva på typ två veckor tillsammans. Fast om det få ni läsa senare, nu ska jag åtminstone hälsa på min bror sexton trappsteg härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback