Jordens undergång





Hey alltså idag skulle faktiskt jorden gå under, förstår inte hur det skulle gå till av en jättemaskin. Kanske hade jag kännt mig smartare om det handlat om att människorna inte kunnat överleva här pga klimatet, men en jättemaskin ? No way, fast jag kan ju inte påstå att jag inte blev smått rädd av mig när jag läste det.

Var på stan lite och efter det har dagen gått så snabbt så jag inte hunnit med något. Jag Fick syn på nästa periods läseordning idag, ledig på tisdagar  WOHO, fast resten av dagarna vill jag inte ens nämna hur kassa dom är. Börjar senare imorgon, men ska ialf gå sova nu. Extra energi bara, även om jag aldrig blir pigg. Gonatt.

Kommentarer

Förstår inte att folk kunde ta det där på allvar...



btw, jag har dig på bloggkoll, men dina nya inlägg kommer aldrig upp där för mig :o

2008-09-14 18:09:10

Svar: haha, njä, de förstås :P Jo, jag började undra varför du inte publicerat nya inlägg, och sen när jag klickade mig in på din blogg så fanns det ju flera inlägg :O

2008-09-14 18:35:56

Svar: ja :o eller om jag varit så blind att jag missat inläggen på nåt vis :o

2008-09-14 19:27:34

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback