Find your own style


I min gamla blogg körde jag med det klassiska som man i dagens läge ser på så gott som varje blogg, nämligen "dagens outfit". Om man tänker efter är det otroligt tråkigt att se hur någon klär sig dag ut och dag in. Det är iallafall min åsikt, men visst kan man göra det mycket roligare.

Jag tänkte ger er en liten inblick i min stil, eller ja kalla det vad ni vill. Bara för att göra det tråkiga lite roligare. Men tills vidare håller jag det under kategorin foto för vem vet det kanske var första och sista gången jag gav mig in på denna bildkategori :)

Jag gillar mitt blonda hår just nu för visst är det rätt najs ? De flesta som kommenterar mitt hår tycker jag passar bra i det, men jag kan inte riktigt låta bli att sakna mitt bruna hår ändå. Nångång i oktober ska jag bli brunett igen, det var tanken åtminstone. Nu ska jag ta en promenix till butiken och köpa en dvd-skiva, ska bränna alla bilder från sommaren 07-08 åt mina föräldrar ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback