I just love school

en gammal favorit

På sistone har jag kännt sån lust att bara skita i att telefonen ringer på morgonen och fortsätta drömma istället för att dra mig upp ur den varma sköna sängen för att sen frysa sönder min stackars kropp hela vägen till skolan. Jag sover alldeles för lite för att orka en full skoldag, man får ta igen det på helgerna kan man tänka.

Vi fotade lite höstbilder idag som vi sedan redigerade. Jag tänker visa dem senare ikväll, har inga krafter kvar just nu. Synd bara att alla bilder blev så otroligt suddiga. Imorgon har vi prov i redskapsprogram vilket man borde hoppas att går bra för jag hängde inte alls med idag när vi gick igenom en helt ny grej i excel. FAST jag har haft prov i samma sak förut så det borde inte bli något problem iallafall.

Imorgon ska jag sticka till stan efter skolan, behöver nya häften för nästa vecka är det ny period vilket betyder gymnasiet en gång i veckan. Sen är det en del andra saker jag ska kolla upp också. Måste klä mig som en björn, annars kommer jag inte hem levande så kallt det har blivit på sistone. Usch, har nog aldrig varit såhär kallt i september vad jag kan minnas.

ps. bloggen ser lite konstig ut på inläggs-sidorna just nu, försöker fixa det. Fast det kan ta ett tag innan jag kommit på vad som orsakat felet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback