Old guy / New guy


Bilderna är övningsbilder från Moderskeppet, alltså inte mina egna !

Efter cirka ett år insåg jag att ryggen kanske inte mår så superbra av att ligga på en soffa varje natt. Så nu har jag börjat sova på en äkta säng igen, fast det känns som att jag bara blir tröttare av att sova på madrass. Har börjat drömma igen också, det är bra. Oftast iallafall, för sen har jag alltid något att skratta åt när jag vaknar.

Egentligen har jag haft en bad day idag. Magont hela dagen, trött som sjuttiåtta och dagdrömde om att få ligga ner och sova när vi satt på lektion. Annars var det helt okej, fick börja med photoshop och satt och gjorde en framsida till en bok i illustrator. Tog en tidigare buss hem, orkade bara inte sitta i skolan till slut. Nåja , nu är jag åtminsotne lite piggare. Men knappast gör jag något speciellt idag för det. Jag bjuder på en bild jag lekte med lite under dagen. Den första är orginalet, den andra är min version.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback