Satsa om du kan



Vi var ute och spelade fotboll mot medie-treorna på gymnastiken. Det var smått kul och massa energi. Även om vi förlorade borde jag få känna mig lite stolt iallafall, gjorde tre av fyra mål :D wohoo, jag är bra. Och på grafisk kommunikation fick vi designa en affisch åt wasa stadsteater, handlade om någon utställning om geishor tror jag. Har ingen aning om dessa affischer var något som helt seriöst skulle användas på en sådan utställning. But who knows.

Eftersom jag egentligen är ledig från skolan på tisdagar funderade jag på att göra lite nytta och jobba istället för att sitta hemma. Så jag kommer jobba i samma restaurang som mamma jobbar på i fem tisdagar framåt, börjar först nästnästa vecka eftersom de skulle ha några prao-elever nästa vecka. Fast jag kommer ha full dag och inte som förr när jag bara hade mellan tre fyra timmar att jobba bara. Dvs, mera lön ! Egentligen vill jag bara jobba för att samla ihop lite money till en ny kamera. Till jul borde jag nog ha tillräckligt för att kunna skaffa en, system alltså. Men hur det går får vi se. Nu ska jag börja jobba på bloggen lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback