Angående praktik


Innan jag satte mig där på Eos-redaktionen var min tanke "inte för något i världen skulle jag kunna tänka mig att jobba på en tidning och skriva massvis". Men på sistone har jag insett att det verkligen skulle vara något för mig.. eller helst av allt skulle jag jobba som fotograf på tidningen elr vara ansvarig för hela tidningen och sitta och ombryta allting! Har suttit och gjort det på Eos ganska mycket på sistone och det är sjukt kul ! :D

Den senaste veckan har jag fått någon kick och jag känner verkligen att jag trivs hur bra som helst på min praktikplats, helt seriöst kommer jag sakna det sedan när det är slut. Men det avslutas med en liten Helsingforsresa i tre dagar så det känns som ett bra slut ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback