Kanondag

Lade mig direkt ner på soffan när jag kom hem idag för att vila ut någon timme. Efter sextiden satte jag mig på cykeln och brummade iväg till pixne för att ta mig en titt på en fotbollsmatch med Anela, hälften av tiden gick åt skämt och gamla lågstadieminnen om hejarklacksvisor som man än idag minns även om det var flera år sen. Med tanke på mitt dåliga minne kände jag mig riktgt bra för en stund.

Har massvis med bilder som är värda att visa men idag orkar jag inte mera än att bänka mig i soffan med lite goda kex och en film. Vi tar det imorgon eller någon annan dag. I princip är jag ledig från praktiken imorgon.. måste bara åka och intervjua några barn och sen lägga ihop intervjun till något vettigt. Om det går med fart kanske jag ändå åker in till stan. Men nu ska jag dra mig från datorn för idag, sätta kameran på laddning och se igenom mitt reportage en sista gång. Inte för att skryta men idag blev jag och min kära pojke en del av en dokumentär. Haha.. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback