UPPDATERING PÅ BLOGGEN


Klockan är så mycket som tre hos mig och nu känner jag mig verkligen redo för att publicera den nya designen. Om jag ska vara riktigt ärlig så älskar jag den nya, men inom ett par dagar ändrar jag säkert åsikt. Precis som alla andra gånger.

Denna design känns mycket mera stilren än den gamla som var vintrig, mörk och tråkig enligt mig. Ännu har jag lite saker att göra på bloggen, t.ex. inläggsrubrikerna ska ändras och bilderna i menyn måste jag byta eftersom de inte passar in längre.. som ni ser, hah. Men nu är jag så trött så jag tror jag börjar lägga mig nu. Puss.

Kommentarer
e l i n s - http://estr.blogg.se/

gud så fina designer du gör! Kikade runt och skulle titta om du gjorde åt andra och hittade inget svar på min fråga! :)

Så jag undrar nu, gör du designs åt andra? :)

Kramar ♥☻

2009-10-25 12:41:36

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback