We all got our problems


Dags att aktivera sig för kvällen nu, har suttit här och mumsat i mig kex i väntan på riktig mat. Tänkte ta och snabbstäda nu och sedan får jag väl ta en sak i taget bara. Och jo jag fryser så grymt att ja går i tusen bitar snart.

För några år sen hade jag en fågel-fantast-period. Visste massa fåglars namn och njöt av miljö&natur denna period. Ville åka på fågelskådning, ville komma nära fåglarna, matade dem och såå vidare. Jag är ingen sådan fantast längre, men fåglar är intressanta att se på, speciellt om de är färgglada.. och jag har länge velat fånga fåglar på bild men de flyger bara bort direkt man tar ett steg närmare. Men nu minsann visar de upp hur mäktiga de är, bara för min skull. Haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback