You pick me up when I'm down

Det är hur skönt som helst att dra sig ur sängen tidigt och otroligt pigg efter att man knappt kunnat sova halva natten.
Hah, jag vaknade runt fem och började kolla film sådär helt mitt i natten (?), kvävdes lite av hosattacker och vred & vände mig på soffan för att jag var så pigg.

Sitter här med mammas varma O'boy framför mig, om det är någon varm dryck jag älskar så är det just den. Men den ska absolut inte vara lagad i mikron, nono :D blir ju bara smaklöst. Hah. Jadu, vad händer idag ? Absolut ingenting, jag ska ta det lugnt precis som alla andra dagar i mitt liv. Men det är ju skönt med lugn, fast lite galna dagar nu som då skadar inte.

Det är bara 25 praktikdagar kvar sedan är det officiellt sommar för min del.
Sommaren kommer ju med ledigheten, right ? ;) Och helt ärligt talat jag har ingen aning vad som händer i sommar, det har varit tal om en resa men jag är inte värst sugen på det i sommar.. på något sätt saknar jag ändå de finska somrarna, minns ju inte ens hur det är här sommartid längre ? Men helt seriöst skulle det vara minst lika kul med en finsk sommar, sen som jag redan nämnt ska jag sommarjobba två veckor, träffa allt mysigt folk och sådant. Inga direkta planer, mest värmen och ledigheten jag ser fram emot :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback