Don't know, didn't know, will never know


Det kommer bli en del IA-prat här sex veckor framåt men det får man helt enkelt tåla. Seriöst jag trivs hur bra som helst där på Eos-redaktionen redan efter fyra dagar. Alla människor där är så trevliga och jämt glada, drar massa skämt varannan sekund. Är väl mest de som gör att jag trivs. Kände på mig att det skulle bli bra redan när jag ringde.
Var och åt till Chili & Lime med dem idag och sedan vidare på intervju. Kul att se hur saker utanför redaktionen går till.

När jag gick i lågstadiet älskade jag Eos, helt seriöst. Försökte alltid klura ut alla knep & knåp osv.. ville alltid vinna något men lyckades aldrig :D Jag kunde knappt vänta tills nästa nummer skulle komma ut, jag var på Eos-läger ett år, blev även medlem i deras klubb. Helt gaalet, jag har över 10 Eos-nyckelringar som jag vann på samma dag, har säkert hundra Eos-tidningar sparade. Allt man kan tänka sig.. förutom den där söta Eos-nallen som jag fortfarande hoppas få tag på en vacker dag :D hah.. han är ju så söt. Även nu när jag tar en Eos-tidning i handen blir ja helt "in i den", är ju så jääkla intressant fastän den är till för lågstadieungar. Kalla mig galen eller whatever you want, men en favorit är alltid en favorit för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback