Det är okej att vara pluggis

Jag har plugghelg, en otrolig aktiv plugghelg för den delen. Efter onsdagen kan jag andas ut ordentligt och börja leva livet som en riktig människa igen. För då är alla prov avklarade, påsklovet är här och dessutom börjar praktiken också.. alltså efter påsk. Som jag redan sagt ett par hundra gånger så ser jag fram emot det SÅHÄÄR mycket ! :D

Följande vecka kommer i princip se ut såhär:
  • måndag: engelskaprov, traska till eos med praktikpapper, läsa på finskaprov
  • tisdag: finskaprov, läsa på psykologiprov
  • onsdag: lång dag: 8-17 .. psykologiprov. Skriva bokrapport, meditation-pres.
  • torsdag: bokpresentation, sista gymnasiedagen tills hösten, wohoo.
På torsdagen börjar jag med ett hälsosamt och aktivt bloggliv. Nu psykologi & finska ! Ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback