A lovenote to you my love


Idag, andra april är det inte bara Gina Tricot- och Carlingsöppning i Vaasa, utan också officiellt vår och min käre pojkes födelsedag. Hih, jag skulle ha kunnat hoppa av glädje där på torget när jag såg honom men istället för att stå där som en fåne och hoppa överraskade jag honom med rosor och grattiskramar.

Jag är helt upp över öronen förälskad i Nicklas. Han är verkligen allt man ska önska sig, och jag vet att man alltid kan räkna med honom.. om jag skulle ringa mitt i natten och väcka honom ur en helt underbar dröm skulle han ändå ta sig tiden att lyssna. Om jag skulle be honom plocka ner världens finaste stjärna från himlen åt mig, tro mig han skulle göra det. Direkt man hoppat på bussen och fått höra en massa fina ord och delat pussar, direkt man sätter sig i den där bussen känns det som en evighet sen man sågs och man knappt vänta tills man får se det där söta leendet och de där vackra ögonen igen. Jag är troligen den lyckligaste tösen på jorden, dag och natt skulle jag kunna berätta om hur fin du är.

Fem månader har gått och det känns som igår du gick och visslade åt mig utanför Sale. Redan den där dagen vi satt tillsammans i solen på torget kändes det som att det skulle leda till något bra. Du är inte som en hel del andra jag träffat på. Du dömer inte, du accepterar, du är helt enkelt.. det bästa jag någonsin kommer få. En hel del månader ska vi bygga på ännu, varje dag med dig är som en ny erfarenhet. Du gör mig stark, du hjälper mig våga, tack vare dig tror jag på mig själv nu och det blir hela tiden bättre. Du är lyckopiller.

Så idag andra april hoppas jag verkligen du haft en helt magisk dag, stunderna med dig idag var verkligen bra. Och för varje stund jag är med dig faller jag djupare in i förälskelsen, du förgyller mina dagar och hjälper mig att orka även i de värsta stunderna. Ni kanske må tycka att jag är helt förblindad av kärlek men fastän jag kanske är det kan jag se fel i den andra, men ingen är perfekt, det gäller att lära sig älska bristerna hos sin kära. Alla har brister och jag älskar varenda en.

Stort grattis till min pojke, bara ett år kvar tills du kan köra mig runt alla världens knutar ;)
JAG ÄLSKAR DIG <3

Kommentarer

Så snygg blogg du har!



Anmäl den gärna till Veckans Blogg :)

2009-04-04 09:11:03
Sandra -

SÅÅ fint skrivet Inela! Hoppas verkligen ni e lyckliga tsms!

2009-04-06 19:43:10

E va så fint skriva att ja sku kuna kopier texten å bytt ut nicklas mot jonas. ja tror ja blev kär i din text. haha :D

2009-04-06 20:17:34

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback