Changed plans for tonight


Mamma överraskade mig med lite tacopaj idag. Det var helt magiskt gott måste jag säga.

Sen dess har jag tagit det lugnt här med lite photoshop och musik. Har även hunnit planera kvällen med mina kära vänner. Det blir att åka på en fest som jag hoppas blir roligare än sist. Och nu får jag t.o.m. användning för klänningen som min pojke tvingade mig köpa igår. But I almost love it, haha :D

Bloggen får stå stilla några timmar här ikväll då jag åker bort. Får se om jag alls hinner lägga ut designen idag/inatt som jag sa tidigare. Men nu ska jag iallafall försöka ta mig till duschen och fixa mig senare också.. vet inte riktigt när min skjuts kommer, hah. Pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback