We're living in a different world now


Jag kom hem med min kärlek från Gina idag, känns bra att jag trots allt lade pengarna på den. En vit klänning i spets typ, kan kanske inviga den till skolavslutningen eller i sommar. Riktigt söt.

Jag ska ha en otroligt skön helg med filmer och träffa folk och sådant. Ladda inför nästa vecka helt enkelt ;)
För några timmar sen öste det ner fem centimeters snöflingor utanför mitt fönster, tragiskt måste jag säga. April med snö, när anländer sommaren, Augusti kanske ? :o nåja.. vi kan säga att den har smält tills imorgon så känner jag mig lugn.

Nu ska jag dra fram någon mysig film utan att somna, senare kommer det bilder som jag åstadkom innan det började ösa ner snö. Om jag hinner ännu ikväll.. puss & gonatt med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback