you give me something

Ett par timmar återstår ännu av sommarlovet, men jag sörjer inte... jag måste alltid ha något att göra annars blir jag rastlös, vilket inte lär hända när skolan dragit igång. Dessutom saknar jag att ha folk runt mig, folk som får mig att skratta så man får ont i magen. De som gör dagarna värda att ta sig igenom.

Tänker ta det riktigt lugnt ikväll, ägna lite tid åt mig själv. Det är något man borde göra oftare, lägga problem och stress och allt negativt åt sidan bara för en stund. Jag må låta som ett vrak när jag säger sådär, men ärligt talat har jag inte varit så här lycklig på länge.

Vissa saker bör hända för att man ska förstå betydelsen i det hela.

Kommentarer
Maria [bloggdesigner] - http://mariaelisabethristo.se

Fin blogg du har:)

2009-08-11 18:51:54

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback