Otur.

Jag har som vanligt haft oturen med mig igen. Har gått och tappat bort mitt usb där ALLA mina skolarbeten fanns. Allt som var färdigt och allt som nästan var klart. En 700-sidig bok, en påbörjad psykologipresentation, en halvfärdig företagspresentation, en början på en hemsida.... behöver jag ens säga mera än så?

Man har endast sig själv att skylla, för jag vet var det är om jag ska hitta det.
Lite synd är det nog om det inte är kvar där jag lämnade det (inte så stor chans nej), tycker om att se vad jag gjort tidigare. Man märker ju utvecklingen... men kan jag göra det nu? Nej.

ÅH! Frustrerande.

Kommentarer
J A N I N A - http://yae.blogg.se/

sv: tack, du e så snäll :*

2009-12-13 11:16:32

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback