Hur får man en design av mig?


Eftersom du Anonym inte gav några kontaktuppgifter tar jag och svarar på din fråga så här istället och hoppas på att du kommer tillbaka och läser detta :)

Om du vill ha en design är det bara att säga till åt mig! Just nu är det så pass många i kö att de som vill ha en design nu får betala för den helt enkelt. Men då gör jag designen så fort jag hinner! En design hos mig kostar 50-100 kr/5-10€ , exakt hur mycket beror på dina krav. Om du t.ex. vill jag ska ändra något hela tiden eller om designen är avancerad då är priset högre... tror ni fattar poängen!

Betalar gör du antingen kontant i ett vadderat kuvert eftersom jag bor i Finland och du högst antagligen i Sverige. Eller så betalar du in pengarna på mitt bankkonto, på detta sätt gör jag med de flesta designer jag tagit betalt för, mycket enklare alternativ!

Kommentarer

okej, men om du gör något som du kan då? Du gör ju riktigt snygga designer:D

2009-12-19 21:42:57
Fotograf Sara Marklund - http://saraamarklund.blogg.se/

Svar: Hej! Jag kan kolla upp om dom jag samarbetar med kan leverera till Finland också :) Självklart vill jag att alla ska kunna vara med.

2009-12-19 21:51:23
Anonym -

Du kan inte ge något tips då på hur man ändrar lite i menyn? Använder du dig bara av designadinblogg.se? eller finns det någon annan design sida?:)

2009-12-19 22:04:36
E V E L I N A - http://ladykora.blogg.se/

jag hade bestält en design av dig via email men jag kan inte betala för den så strunta i den . :(

2009-12-25 14:24:32

hejhej! :) jag vill gärna köpa en design av dig!! :)

2010-03-06 00:20:03

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback