Lördag var det ja!

Det jag skrev om i föregående inlägg är nu bekräftat. Inte helt, men jag är säker på det nu. Tyvärr vet jag inte varför jag känner mig en aning lättad nu när jag med säkerhet vet att stölden skedde (ja, för mig är det verkligen stöld om någon säger att den gjort det JAG egentligen har gjort). Denna gång väljer jag att inte konfrontera personen som gjorde detta, dock blir det annorlunda nästa gång.

Nu har jag (min bror) gjort en ominstallation av mitt Adobe-programpaket eftersom det krånglade innan. Så då är det väl bara att fortsätta med designen för imorgon måste jag ta itu med Sannas design. Ha det fint!

Kommentarer
natta - http://natalies.se

blogg världen funkar så det är bara att inse!

2009-12-26 20:17:30

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback